آموزش بدو ورود به بیمار

آموزش بدو ورود به بیمار
قوانین پذیرش

رعایت کامل حجاب و شئونات اسلامی الزامی است. جهت انجام مراحل پذیرش ، تشکیل پرونده و بستری فقط یک همراهی (ولی – قیم)ضروری بوده و تا شروع ساعات ملاقات نیازی به همراهی دیگر نمی باشد. دستبند شناسنایی بیمار صرفا جهت شناسایی به دست بیمار در واحد پذیرش بسته می شود. در حفظ و نگهداری آن تازمان ترخیص کوشا باشید. تلفن عمومی درقسمت لابی پذیرش جهت رفاه حال همراهان عزیز فراهم شده است.

قوانین ترخیص

قوانین ترخیص: از زمان ترخیص توسط پزشک تا زمان اتمام کار پرونده حداقل ۳ ساعت زمان می برد. لطفا در صورت ترخیص اطلاعات زیر را دریافت کنید. (دریافت فرم خروج ، فرم آموزش به بیمار ،تغذیه ، اقدامات مراقبتی و برگ خلاصه پرونده ، نسخه دارویی ،کارت پزشک معالج، صورت حساب هزینه ها)

قوانین بخش

پس از پذیرش در بخش،یک کیف شامل وسایل شخصی (ملحفه روبالشتی ،دستمال کاغذی و…) را دریافت می کنید.در صورت اتمام وسایل مصرفی می توانید از فروشگاه بیمارستان اقلام مورد نیازتان را تهیه نمایید. مسئولیت تمامی اموال بیمار و همراه بر عهده خودتان می باشد.(چنانچه دارای وسایل با ارزشی هستید و محلی برای نگهداری آنها ندارید می توانید به مسئول شیفت اطلاع دهید) ساعت کار فروشگاه بیمارستان همه روزه از ساعت 8الی14می باشد . ساعت ملاقات بیماران در بخشهای جراحی 16-14می باشد . از ساعت ۱۶تا ۲۲ جابجایی همراهان بلامانع است و از ساعت ۲۲ به بعد ممنوع می باشد. از به همراه آوردن کودکان زیر ۱۲ سال به بیمارستان خودداری فرمایید. کنسول بالای سر هر بیماردارای امکاناتی مانند( سیستم احضار پرستار، چراغ خواب ، اکسیژن )می باشد . در اتاق های دو تخته و عمومی در صورت تایید مسئول بخش مجاز به داشتن یک همراهی به صورت همگن می باشید. در صورت انتقال بیمار ازاتاق عمل به ICU همراهیان باید بلافاصله اتاق را تخلیه و تحویل بخش دهند. تسهیلات معنوی برای شما عزیزان در اتاق محیا است .همچنین امکان استفاده از نمازخانه بیمارستان در طبقه سوم فراهم است . همراهی محترم در صورت بستری بیمار شما در اتاق به تعداد ۱ نفر همراهی ، صبحانه(توزیع در ساعت 7) و ناهار (توزیع در ساعت ۱1:۳۰) و شام (توزیع در ساعت ۱۸:۳۰ ) در نظر گرفته شده است . جمع آوری ظروف غذا یک ساعت پس از توزیع غذا می باشد .